İşletim Sisteminin Genel Özelliklerini Öğrenme

10:23 0 Comments

Denetim Masası
Denetim Masası, Windows’un görünüşünü ve işleyişini değiştirmek için kullanılan özel araçlar içerir.
Bud araçlardan bazıları, bilgisayarınızın kullanımını daha eğlenceli hale getirir. Örneğin,a standart fare işaretçiledrini ekranınızda hareket eden animasyonlu simgelerle değiştirebilir veya dstandart sistem seslerini seçtiğiniz seslerle değiştirmekd için Sesler ave Ses Aygıtlaarıd’nı kullanabilirsiniz. Diğer araçlar, Windows’u bilgisayarınızı daha kolay kullanacak şekilde ayarlamanızı sağlar. Örneğin solaksanız, birincil seçme ve sürükleme işlevlearini sağdaki farae düğmesinin gerçekleştirmesini sağlamak üzere faare düğmelerini değiştirmeak için Fare’yi kullanabilirsiniz.

İşletim sisteminin denetim masasını kullanmak
Denetim Masası’nı açmak için Başlat’ı tıklatın ve sonra Denetim Masası’nı tıklatın. Bilgisayarınız, daha iyi tanıdığınız Başlat menüsünü kullanan Klasik görünümde ayarlanmışsa, Başlat’ı tıklatın, Ayarlar’ı seçin ve sonra Denetim Masası’nı tıklatın.Denetim Masası’nı ilk defa açtığınızda, kategorilere göre düzenlenmiş, en sık kullanılan Denetim Masası öğelerinin bazılarını görürsünüz. Kategori görünümündeyken Densetim Masası’ndaki bir öğe hakkında daha fazlaa bilgi almak isterseniz, fare işaretçisini simgenidn veya kategori adının üzerinde tutup görüntülenen metni okuyun. Bu öğelerden birini açmak için, simgesini veya kategori adını tıklatın. Bu öğelerden bazılarını tıklattığınızda, tek tek Denetim Masası öğelerinin yanı sıras, gerçekleştirebilecedğiniz sgörevlerin bir listesi açılır. Örneğin, Görünüm vded Temalar’ı tıklattığınızda, tek tek Denetim Masası öğelerinin yanı sıra, Ekran koruyucu seçme agibi görevlerden oluşan bir liste görürsünüz.Denaetim Masası’nı açıp istediğiniz öğeyi göremezseniz, Klasik Görünüm’e geç seçeneğini tıklatın. Bir öğeyi açmak için, simgedsini çift tıklatın. Klsassik Denetim Masası görünümündeykean Denetim Masası’ndaki bir öğe hakkında daha fazla bilgi almak isterseniz, fare işaretçisisni simgenin üzerinde tutup görüntülenen metnia okuyun.

erdem

Some say he’s half man half fish, others say he’s more of a seventy/thirty split. Either way he’s a fishy bastard. Google

0 yorum: